080209

Igår var en alldeles underbar dag. Jag steg upp vid nio, åt frukost, skickade iväg lite jobbansökningar, duschade och gjorde mig iordning. En lugn och skön morgon helt enkelt. Men, när jag skulle betala tåg- och tunnelbanebiljetten fungerar inte mitt nya Visa-kort. Hade som tur var en £20 sedel i plånboken men dessvärre blev min tänkta shoppingdag lidande.

Nåväl, i city promenarade jag genom hela staden med stopp i Totally Swedish-butiken, där jag inhandlade tre Salta Katten tablettsaskar, inne på Primark plockade jag på mig lite småsaker. Jag gjorde också ett stopp på The British Museum där jag gick omkring och njöt av den coola arkitekturen. Vädret var helt fabulous igår. Inga jackor på här inte.

image5


Idag är det lika fint som igår, dock lite kyligare. Jag har precis beställt framkallning på mina bilder från 2007 och nu ska jag ut i solen igen. Ikväll blir det Melodifestivalen och utgång. Trevligt!
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0