080222

FREDAG!
Åh vad underbart!

Måste dock plugga som bara den i helgen för på tisdag är det dags för en jobbig exam. Imorgon fyller mannen i detta huset år och en födelsedagspresent måste inhandlas innan klockan 15.00 imorgon då mannen vaknar efter sitt nattpass. Oooops!

Har varit ute och sprungit idag. Långt. Längre än vanligt i alla fall. Grymt skönt! Snart vankas en middag innehållande räkor. Mumma! Ikväll blir det soffan och film som gäller.

Have a nice evening ladies and gentlemen!

Ps. Jag är en timma efter er svenskar.
Bra, då har vi klargjort det också! ♥

Kommentarer
Postat av: Lasse

Ojj gäller o jobba snabbt! Har du kommit på vad du ska ge?
Önskar att jag kunde springa nu =/ men de va skönt o höra att de gick bra :). Då kanske jag har någon att springa lidingöloppet med sedan (A)?

Lycka till med presenten o gratta Alex för mig!

2008-02-22 @ 21:48:05
Postat av: Linnea

Skönt med en löptur; måste komma igång med det, men jag väntar tills våren, det är mycket härligare att springa då :p

2008-02-24 @ 19:29:24
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0