080407

image74

Igår vaknade jag och fann snö på tak och mark. Första gången den fatiskt ligger kvar (ett tag innan den töar bort). Tur att det var söndag och inga människor skulle till sina jobb för annars hade allt varit stängt. Ja det är sant. Folk får panik när de ser snö och stannar hemma hela dagen, dom flesta i alla fall.

Nåväl, nog talat om snö. Efter tre dagar i sängen och soffan hade jag krafter att gå ut i den friska kalla luften. Jag gick på klänningsspaning på High St en timma, hittade en mycket fin klänning men självklart fanns den inte i min storlek. Ganska irritating. Får la sätta mig på tåget in mot London City i veckan och spana vidare, vore ganska skönt att ha en klänning till bröllopsfesten innan man åker till Sverige för väl i Sverige är det så mycket annat som skall göras.

Cheers!

Ps. Jag klickade hem ett par jätte-fina skor på Asos igår, med klack. Så nu kommer jag bli ungefär 187 cm. Woho... Giraffen är tillbaka!!


Kommentarer
Postat av: Elina

svar: haha ja! :-) jaså, saknar? y?

2008-04-07 @ 17:46:23
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0