080809

Då har man jobbat klart för dagen. Det var visserligen någon timma sedan nu men jag har hunnit med att städa och fixa tvätten samt invigt mina nya fina HÖGA skor. Jag ska då inte klaga.
Jag hade egentligen tänkt att ta tåget till London och leta efter den fina klänningen jag ska ha på bröllopsfesten nästa lördag. Men istället kilar jag nog iväg till High St. köpa lite strumpor eftersom det går sönder ett par i veckan för mig. Fråga mig inte hur eller varför för det kan jag inte svara på.
Sen blir det en lång promenad - The Long Walk.

image77
Jag fick en blomma av sötast-ungen-man-kan-ta-hand-om idag.
En maskros men vad gör det. Den är fin!


Föresten, det hände en rolig sak igår. Jag var på bio med Th. Vi satte oss i fel screen och såg "fel" film. HAHA! Det blev 21, men den var bra så det gjorde inget.

Puss & Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0