26th of April

Inte ett moln
Så långt ögat kan nå...

Det är sommar! Jippi!
Började denna underbara dag med att sitta på altanen med en bok i handen samtidigt som jag fick se alla fina båtar passer på Themsen några meter ifrån mig. Det kommer jag sakna.
Sedan var jag på High Street en sväng och fick med mig ett par jeans-shorts, ä-n-t-l-i-g-e-n, som jag letat. Nu är jag nyss hemkommen efter några timmar på ryggläge i Alexandra Gardens med Starbuck's Mango Passion Fruit Juice i handen.

22 grader + klänning + bara ben + sol hel dagen = En Underbar Dag.

Nu ska jag hoppa in i duschen för om två timmar ska jag träffa några fina svenska flickor på puben! Cheers!


UPDATE: Trots solskyddskräm lyckades jag (som vanligt) bli tomatröd på nyckelbenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0