bye bye

image80


Imorgon bitti lämnar jag vårvädret i London för Sveriges västkust och den underbara havsdoften. Hur är vädret där hemma i Sverige, lika fint som här?

Håkan Hellström släppte sina bokade spelingar några veckor efter att jag bokat min flygstol till Gbg, och han prickade helt rätt, det tackar jag för! Ska ut och äta en god bit mat innan konserten och efteråt ska det dansas på något trevligt uteställe i Gbg. Sedan blir det ytterligare några dagar i Gbg innan jag tar tåget upp till Stockholm till resten av familjen. Då ska jag till min frisör (ÄNTLIGEN!) och så blir det bröllopsfest. Kul!

Nu har jag dock massvis att göra, blanketter som skall skickas in till Skatteverket, biljetter och CV:n som skall
printas ut, en väska som skall packas samt en massa annat smått.

20 april landar jag på Heathrow igen... och då är det ungefär en månad kvar och sen flyttar jag hem till Sverige igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, antagligen blir det de sistnämnda.

Just det ja, ni får ursäkta denna kassa uppdateringen....
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0