Rätt sida.

Jag fick ett litet ryck förut. Jag brukar få det när jag märker att folk går bakom min rygg eller helt enkelt inte är ärliga mot mig. Jag avskyr nämligen sånt. Det är det värsta jag vet, efter krig.

Min dag har varit slapp och tråkig. Satt och läste på altanen medan T sov. Inte lika varmt idag men näst intill. Precis när jag slutade jobba började det regna så det blev ingen promenad idag då jag varken har stövlar, regnbralls eller paraply. Istället håller jag på att rensa tvätt och vika kläder samt att jag lägger över mina kamerabilder och annat viktigt på min externa hårddisk. Bra uppfinning det där.

Imorgon är blir det fotbollskväll på puben istället för valborg eftersom ingen vet vad det är här. På torsdag får jag besök :)



Underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0