The Last Day of April

Nu har jag dammsugit varenda #&!¤#!¤ heltäckningsmatta i hela huset. Fy kattsingen vad det är tråkigt och jobbigt. Dessutom är jag rädd för dammsugaren - den låter nått så fruktansvärt.

Jag känner mig faktiskt som en lite husmor idag, dammsugit har jag ju gjort som sagt samt tvättat (ungefär alla mina kläder!), lagat jättegod lunch till mig och T och så har jag plockat  undan lite saker, lagt dem på sin plats och så har jag gjort lite extra fint. Imorgonkväll kommer nämligen min mor och b-syrra.

På fredag jobbar ju jag men då får dom vara med och ta hand om lilla T. Vi hinner nog med en runda i Windsor & Eton samt några fik-stopp! På lördag ska vi ta tåget in till city (London) och visa syrran alla turistställen och så har jag en känsla av att det blir en hel del shopping, i alla fall om jag känner min mor rätt.

Nu måste jag vattna blommorna och göra mig iordning för snart ska jag möta upp Tess (aka. Th), vi ska äta ute och sen ska vi till puben och se Liverpool vs. Chelsea.

Have a nice evening gents! Oh, I mean Valborg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0