080226

image25

Tydligen skulle jag bara jobba halv dag idag, det tackar vi för. Sitter mycket bekvämt i min soffa med mycket god mat (som jag lagat förstårs) och med förberedelserna inför kvällen trevliga prov.
Ikväll är det även en mycket viktig match i elitserien. Alla matcher är självklart viktiga såhär inför slutspelet men det är extremt viktigt för mig att mina gubbar i Frölunda tar tre poäng ikväll.

Nu ska det pluggas lite och sedan gå ut i solen. Cheers!

image26
Morgon i England

image27
Blommor i England

image28
En cykel i England

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: där ser man, jo visst är den bra =)

2008-02-26 @ 17:07:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: HELENASCITY

fina bilder!

2008-02-26 @ 18:20:06
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: tomase

0-3. tragiskt. massa kramar till lexxa i denna tuffa tid!

2008-02-26 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0