My English sucks!

Om det är något jag verkligen avskyr så är det när man talar med någon och denna någon sitter och antecknar vad man säger. Jävla examiner!

Gubben var i femtioårs åldern, reser till Svergie mycket och brukar vara i Stockholm, på Hönö eller på Öckerö. Och jag frågade honom om han visste vad lingonberry jam var.

J
ag gjorde bort mig ytterligare en gång. Jag sa att jag ville ha en lägenhet i centrala London för £100 i månaden (jag menade i veckan), då släppte gubben penn-jäveln och började skratta. Haha, jättekul!

Det roligaste var ändå när Anna berättade om sin förlovning eller förlovningsfest (hon pratar lite roligt så jag fattade inte vilket). Sedan frågade hon Gubben om hans förlovning. Han var visst inte förlovad. Stackarn. Men däremot hade han friat tre gånger.

Nå, det är över. Nu väntar "bara" Cambridge Examen next week. Longing, not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0