JUNE 4

Jag är depp.

Vill du veta varför?

Jag låg i sängen och chillade hela dagen igår, förutom i 30 minuter då jag var ute och sprang i skitvädret (det pendlade mellan regn och ösregn hela dagen). Idag är det mega-fint väder och jag har blivit förkyld tack vara skitvärdet.

Jag är ännu mera depp för att nyss, när jag kom hem, såg jag att landlorden satt upp två megastora fruktansvärda skyltar på framsidan och baksidan av huset. På dessa fruktansvärda skyltar står det "TO LET". Jag fick en tår i ögat när jag såg detta.

Jag är mest depp för att jag har bott i detta underbara hus, i detta underbara land, fått träffas så många underbara människor i exakt ett år och för att det bara är tre dagar kvar...

På lördag flyttar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0