14/05/08


Jag sov till nio-halv tio idag och gick och la mig runt elva tiden igår men ändå är jag mega-trött. Sov jag för länge Nej, ibland förstår jag verkligen inte hur min kropp fungerar.

Fikade med Tessa i förmiddags och förhörde henne på alla spanskans verb, det kändes så i alla fall. Sen tittade jag in på H&M och spanade om den vackra kjolen fanns kvar. Jag ville liksom bara se på den. Jag tillät migsjälv att köpa den om den inte finns på H&M i Sverige men jag insåg nyss att den gör det då ganska många av Sveriges modebloggare just bloggat om den vackra kjolen. Så nu är det kört. Men det tackar min icke existerande plånbok mig för.



Och eeeey, jag fick precis reda på att jag har sex jobbdagar kvar här i Eton, det är ju ingenting. Det börjar bli jobbigt för det är knappt tre veckor kvar.... Jag vill ju till Sverige men jag vill inte lämna England.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0