Sunshine

Det är svensk högsommar-värme här cirkus 25 grader varmt och klarblå himmel.
Och i denna värme var jag inne i London City igår. Det var svettigt kan jag lova. Fixade i alla fall ett nytt pass (fasen vad snygg man kommer bli på det passfotot!), frågade efter min plånbok på de ställen jag var i lördags, utan lycka, köpte en fin blommig top på Abercrombie&Fitch, ett skärp och sloglasögon (jaa, ett par till!) på Primark, ett lack på Selfridge och så lunchade jag med mackor och glass i Hyde Park innan jag begav mig till polisstationen för att göra en anmälan och bli polare med konstapel Watts. Det var min gårdag det!

Idag blir det slappande i Alexandra Gardens men en bra bok och en Tessa.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0