080403

Kom precis in efter några ärenden i Windsor och en stund på lekplatsen och vad får man se? Jo, på The Hits körs  "The Official UK TOP 50 Of 2008 So Far" och den där jädra Now your're gone med Bajshuter, oj förlåt jag menar Basshunter ligget etta. Hur är det möjligt? Jag skäms åt Sveriges vägnar. Jag skäms som svensk. Jag säger bara en sak, tur att britterna inte fattat att han är svensk än. Haha.

Jag sitter bekvämt i soffan och proppar i min halstabletter (som för övrigt inte verkar fungera på mig) och dricker te. Min hals gör ont , jag är hes och jag är varm som attan. Men, jag tänker minsann inte bli sjuk för ikväll är det sista gången jag går till plugget i England, på fredag ska jag ut och på lördag ska jag och några svenska flickor åka till nått schysst place över dagen.

Just nu står en liten herre på mina fötter och klagar på att jag inte leker med honom - back to work! Cheers!

Kommentarer
Postat av: melina

sar;pluggar du i London? kul!

2008-04-03 @ 22:04:41
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0