080307

Good Afternoon Ladies and Gentlemen!

Idag har jag lämnat tillbaka ett par supersnygga svarta jeans från Zara. Jeansen passade perfekt och allt men jag var inte säker på att jag ville ha ytterligare ett par skinny jeans. Jag shoppade choklad på Waitrose som min lärare tyckte att jag skulle ha imorgon på tentan. Choklad är bra för hjärnan sa hon. Och jag säger inte emot.

Nu har jag suttit och pluggat här hemma i några timmar. Boring. Jag hatar det, speciellt när det är soligt och varmt utanför fönstret. Imorgon vid den här tiden är det nästan över, endast Listening och Reading kvar men det är den 12 mars och det har jag ingen som helst lust att plugga till. Tänkte kila iväg till Costa och dricka något gott samt plugga lite mer, duktig som jag är.

Imorgon klockan nio börjar tentan, klar vid fyratiden. Jippi! Wish me luck!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Lars^

Jobbigt med jeansen, men kommer du inte ångra dig om du inte köper dom? Som du sa man måste ju slå till när man väl hittar något snyggt =).
Ta med en banan också fungerar görbra :) kanske inte lika gott som choklad iofs =P.

Lycka till nu på provet! Sitter o håller tummarna som vanligt! Puss

2008-03-07 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0