Sverigebesök

Det är stressigt med besök... I lördags var jag och min lillebror inne i city (London) och vandrade. På kvällen blev det tre mycket spännande perioder i hockey då Frölunda åkte ut. Skit. I söndags vet jag inte vad vi gjorde, har redan glömt.

Måndagen spenderades på stan letandes efter födelsedags present till min lilla-lillebror som fyller tvåsiffrigt imorgon och sedan gick vi en guidad tur på Eton College (pojkskolan som alla säkert hört talas om?).

Denna kalla tisdagsförmiddag har spänderats i simhallen. Jag tror jag simmade i två-och-en-halv-timma och under den korta tiden kom jag på att jag saknar simningen fruktansvärt mycket. Nåväl, närsomhelst anländer min lilla-lillebror... jag kan knappt bärga mig!

Imorgon är det fotbolls som gäller, Sweden - Brazil på Arsenals stora arena.

Cheers mates!

Kommentarer
Postat av: tilda

ha en fin kväll! kram

2008-03-25 @ 23:10:44
URL: http://tildasfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0