Friday

I love Fridays!
Idag har jag skickat iväg lite post, fått mitt nya bankkort (JIPPI!), tvättat, tagit en 30 minuters joggingrunda och lite annat. Himla härligt att inte behöva stressa alltså.

Ikväll ska vi grilla, jag och mina kusiner med familjer. Imorgon blir det Mass Birthday Party at Tracy's. Citat från Tracy tidigare i veckan "Just in case I haven't made it clear already, we are expectin nearly everyone to be rather drunk, as this will be the last decent alcholic night before we all leave, Please make sure that you have enough alchol to be happy all night, 8 hours of drunkiness is what we are looking for....".  Ha ha!

Var nyss på Waitrose och köpte lite dricka, bland annat Kopparbergs Cider. Ja, det finns i England och nej, det är inte 20 års gräns här utan 18 års gräns... och jag behövde inte ens visa leg! Unbelievable!

Nu ska jag läsa några sidor i en mycket bra bok sedan blir det middag.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0