May 31

Jag har en vecka kvar av mitt liv i Eton, England (för den här gången?).

Ikväll blir det käk och leaving drinks på Browns och dans under the arches med mina kära.

Imorgon ska vi umgås.

Nästa vecka är jag ledig men trots det har jag lovat att jobba en kväll (bara för att jag är så snäll + för att jag kommer sakna T like hell).

På torsdag blir det middag och leaving drinks igen, på fredag blir det sista middagen med familjen.

På lördag åker jag....

Nu kommer jag till poängen om varför jag skriver allt detta här: Bloggen är ointressant. Jag är trött på bloggen och dess anonyma besökare. Bloggen kommer (antagligen) inte uppdateras (om det inte regnar hela nästa vecka) med något vettigt förens jag har flyttat till Sverige och har fått igen bredbandet där.

Så, förvänta er inget.

Lev gott!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0