O-f-l-y-t

Vi gick i princip genom hela London igår, åt italienskt, letade musikalbiljetter och Converse åt syster, svettades inne på Abercrombie & Fitch, åkte världens äldsta tube, spanade in Big Ben, hittade musikalbiljetter, åkte dubbeldäckare, fick en grande när jag beställde small, såg en fantastisk bra musikal och åkte hem med ont i fötterna.

Idag, efter frukost, när vi skulle ta en sista runda på High St. med syster och mor hittar jag inte min plånbok. Letar överallt, vänder uppochner på väskan min men finner ingen plånbok. Då var det bara att ringa runt till teatrar, restauranger och affärer där jag var igår för att kanske finna den. Men ingen lycka, än.

Kraschade ett glas idag också...

...gick även in i en stolpe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0